9 april

Godmorgon!!
Jag har faktiskt varit uppe sedan halv åtta.
Kunde inte sova på grund av den irriterande hostan.
Farmor har tvingat mig att ta massa hostmedicin.
Och vem lyder inte farmor, om inte jag? (;

Jag har just märkt att jag är sjuk väldigt ofta ;O
Dåligt immunförsvar? Nej nu jäklar,
jag vill inte hosta som en dåre och ha cp ont i magen på grund av det,
speciellt inte på lovet :O .

Igår vare film hela dagen, Sanra,Jag, Lisa, Simon och Daniel tog bussen
till Sanra, och filmade där, haha mycket skratt kan man ju säga (:

Sen var jag & Sanra lite kriminella, hahahaha, Lisa trodde inte sina ögon.
Lisa? vi sitter faktiskt inte bara hemma och fixar sminket hela dagarna (:
Haha, sjukt kul var det iaf, & jag svär det ska bli fester där, nu jeevlar (:

Var i skolan till typ halv fem .. ofta ?? men vi lärde oss lite grammatik iaf,
mycket duktiga tycker jag ! haha.
Som tur va kunde mamma hämta mig i Klippan så jag kom hem en timme tidigare,
alltså vid sex tiden !! Idag blir det nog bara att ligga hemma, och försöka bli av med hostan.
Ont i hela kroppen, men ska nog gå ut en runda lite senare.
Ha det fins pusshej (:


tryck på bilden, så blir den större, haha (;

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0