14/12

Hej, och ja förlåt, har inte uppdaterat på länge,
har haft annat att göra, hinner inte längre,
i helgen åkte jag och älsklingen till Göteborg,
hade så otroligt kul, får tacka kusinen Linn för det,
sen blev det mys och tjejfilm på kvällen haha,
jag,Linn & Louise var nog dom som uppskatade filmen mest :P
lite tråkigt för Kim kanske, men äh ;P
Tack för en otrolig helg, en helg som jag verkligen behövde!

Något konstigt har hänt, kan inte säga vem/vilka men har börjat lyssna
på gamla låtar som jag lyssnade på typ i sexan till åttan,
lite pinsamt, men älskar låtarna, sjukt bra text!
men men nu ska jag sluta tjata, ska till stan med Sanra twiiin idagh , <3

bilder kanske kommer senare från helgen, när Linn skickat dom (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0