23 februari

Godmorgon!

Sitter just nu iskolan.
Somnade klockan nio igårkväll, så himla trött.
Jävligt dumt gjort för jag vaknade klar pigg tjugo över tio.
Så somnade vid två tiden igen, å sen upp vid fem.
Haha en en tant på tåget började snacka med mig och hur
mitt lov hade varit, gullit, haha ^^,  Var dock inte så social.
Vilket jag nästan aldrig är på morgonen. Sen speciellt
inte efter igår. Förlåt Filippa, du ska inte behöva höra sånt.
Du ska inte behöva se och få vara med om sånt som händer mig.
Tack för att du finns och stöttar, <3 Jag lovar att jag aldrig ska utsätta dig
för det igen, men youknow, jag kan inte styra över mina föräldrar.

Idag funderar jag på att övernatta utomhus, eftersom Sanras pappa
inte ville att jag skulle sova där .. å jag vill verkligen inte åka hem.
Jag orkar inte med alt där just nu, behöver komma bort ett tag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0