.

Jaha, gaash, inte bara det att jag & Sanra hade glömt svenskan tills idag,
vi fröös ihjäl också, och fick en liten "utskällning", men kanske ingen utskällning,
men idag ha rjag absolut inte varit på humör, varit så jäävla sur.
 först skulle jag & Sanra  dra lite tidigare från skolan, för vi skulle iväg.
Sen drog vi till stan lite, sen hem till Sanra & skriva den svenskan hela hela dagen.
Läste hela boken & är typ sådär lagom trött ??
Oj vad jag klagar, men det är ju likt mig såatt, Hihi

jag & sanra ska ha delad vårdnad om frågepappret: de journalistiska frågorna, HAHAHAHHA
- Ja vi var jävligt trött & fyfan vad vi garva.

& hade tydligen ringt till folk utan att veta om det, pinsamt.

Nu ska vi äntligen ta det lungt .

& inte en jävel har överraskat mig idag, fyfan va dåligt :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0