hihi

Med min Filippa bejb nuue <3
Hon stannar här inatt :D <33

Haha denna dagen har spenderats hemma hos Filippa,
haha lekte med hennes sjukt söta lillebror typ hela tiden.
hahaha , omagash vet ingen söt inge som han asså, <3
slänger upp en bild på mig & han, och ni kan ju
ignorera mig på bilden men Izak är sjukt söt :D !!!

Melodifestivalen suger balle, serriöst fattar fan inte hur så jävla dåliga
låtar kan komma med :O vad fan har hänt med tv-världen ???
sjukt dåligt !! Molly Sandén tycker jag verkligen inte om.
Men trodde endån att hon skulle ha en lite bättre låt.
Men inte fan. haha.
E.M.D - Baby goodbye vad ju nästan bäst .
Inga jag tycker om heller,  men ja.

Snart blir det filmtajm med bejb, <3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0