2009 HEJ !

Ja nu var det ett bra tag sedan igen, har verkligen inte haft tid !!
Bott hos Sanra hela veckan xD.

NYÅR VAR SÅ SJUKT JÄVLA LYCKAD, hihi - han <3
ao packad & göra bort sig är väl inget nytt ? :$

Heeeeeej, jag heter madelene :D.
- Hejsan )
( tar i hand )
Madde räcker fram handen fem sekunder senare.
- Heeeeeeej, jag heter Madelene :D.
- Haha jo vi hälsade nyss, men hej på dig du,

OMG hahaha göra bort sig inför sanras grannar är ju sådär lagom kul ^^
men ja vafan, tack för hela denna veckan sanra babe, <3

Idag kom Sanra babe till mig <3, kollat film & myyyyyyyysat :D
imorgon blir det väla & SHOPPA, ohyeas. Kan ju bara säga att vi längtar ^^,
snart är det skola & JAG ORKAR INTE. Är så trött på det ./
pendla hit & dit .. men men.

På söndag träffar jag ~ han ~ <3 :D

har nytt nummer nu också : 0737013552

här kommer då lite bilder från nyår (:

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0