riktig jävla cp dag !!!!!

jävla skit dag rent ut sagt !!!
All ahar varit så fruktansvärt sura
& bråkat en massa ..
var riktigt länge sedan jag fick sånt sinne som idag,
fattar fan inte hur man kan bete sig så,
nej jag var inte någon ängel heller,
men vafan varför dra upp saker som inte ens har med saken att göra ?
så jävla idiotiskt. Fick sånt sinne att jag slog knytnäven i väggen ..
jo det blödde .. & nu har jag fått tejpa fingrarna för jag kan inte böja dom ..
så jävla idiotiskt gjort av mig, men tur att jag slog i något,
annars hade jag slått på den idiot saken, SÅ JÄVLA ARG ..
denna dagen är hatar .. fyfan .. värsta dagen på länge ..


jag tänker supa skallen av mig så jag glömmer detta skitet,
Sanra jag älskar dig twiin, tacl för att du finns <3
never without you babe <3<3<3


jag saknar ~han~ men får träffa dig imorgon <3<3

jag har idag tagit slut på alla mina pengar på mobilen sorgligt nog,
så det är bara att ringa, annars får ni inget svar,
pusshejs,

Bild från Jacobs fest, minns inte bilden nej .. den kvällen var ju såå "lyckad"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0