underbar <3

Natten spenderades i Kstad med beejbi, <3
Kom till skolan 10.45 försovning .. typ faaen ?
Efter skolan vare Kstad igen som gällde, handla litta ^^,

& just nu är jag fett me sur, eftersom mamma inte ger mig några pengar, snåljåp.
Jag vill till björket i helgen .. & hon sabbar allt, men det blir väl annan fest, lr hur sanra babe <3 ?

Fick träffa ~han~ i skolan idag, gissa om man blev överlycklig ?
Jo, kramsjukan var på G, du anar inte hur mycket jag verkligen tycker om dig,
- nej jag ångrar inte, jag skulle aldrig såra dig! Du får inte tro det.
I mina ögon är du vackrast, <3 När jag hör ditt namn ler jag mitt största leende,
när jag ser dig vill jag bara krama dig så hårt <3. När jag är med dig är jag den lyckligaste

tjejen i världen, mitt hjärta slår fortfare än någonsin & det slår för dig, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0