19 juli

Hej, nu  är det söndag kväll redan !

Jag åkte till Emeelie i torsdags,
hade riktigt jävla kul kan jag säga,
plus att man gjorde bort sog ganska så rejält,
men wtf skyller på drickat ;)

Sov hos henne & vi gick upp halv sju i fredags då.
Jag skulle ju till tandläkaren 08.10 & tåget var ju GIVETVIS försenat.
Men efter en stund hos tandläkaren som det gick bra hos,
så missa vi bussen med en sekund typ så pappa fick köra & hämta oss (;

Drog hem till mig & hämta mina grejer.
Sen drog vi till Emelie igen (:
Sov där ännu en natt.

Igår (lördag), åkte jag hem vid elva tiden eftersom jag skulle hem
och säga hejdå till pappa som ska vara borta i hela tio veckor nu :/
så jävla tråkigt .. 


Sen åkte jag till Johan & sov där, jag älskar dig baby, <3

idag har jag varit med Anna bejb, haha sköjj ;)


jag saknar min twiiinSanra :( <3


 
me und myyy emelie , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0