tråkigt

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? - 21

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - 3

Vad tycker du om kärlek? - Det är underbart när personen älskar en tillbaka annars är de ett helvete,

När kramade du någon sist? - Idag

Saknar du någon speciell person? - ja <3

Har du svårt för att bli kär? - Det beror på.

När kysste/hånglade du med någon sist? - idag

Ångrar du det? - Neeeeej !!

När fick du senast en komplimang? idag

Har du hånglat med någon av samma kön? - neej !


HAR DU NÅGONSIN:


Varit medvetslös: - ao ....

Hånglat med nån riktigt ful: ..

Hånglat med fler än 50 pers: - no comments

Gjort något riktigt dumt? -
ja

Gjort något du verkligen ångrar?
- ja

Varit nykter på nyårsafton? - när jag var liten, ofc !

Åkt ambulans? - HAHA xD

Blivit polisanmäld? - nepp

Slagit ner någon? - .njaä

Skämts över dina föräldrar? - jaa

Skämts över dig själv? - ja

Sagt jag älskar dig och menat det? -
ja <3

Tar du droger? - nej

Dricker du? - ja, !

Vilka kläder sover du i? - min vodka tröja vafan (;

Varit kär? - jag är kär !

Har du varit kär i någon du inte haft chans på?
ja

Är du ensam nu?
- ensam på mitt rum, ja . ensam i huset, nej

Vill du gifta dig? - ja

Vill du ha barn? - m


SENASTE PERSONEN SOM:


Sov i din säng? - johan <3

Såg dig gråta? - johan .

Fick dig att gråta? - .

Du delade en cigg med? - johan ?

Du gick på bio med? - johan >< /v

Skällde på dig? - pappa ..


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:


Gråtit? - nej,

Kramat någon? - ja

Pussat någon? - ja

Köpt någonting? - japp :D

Sjungit? - jag sjunger alltid ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0