tisdag ..

1. har du legat brevid en kille i sängen? - ehm ja ;P ?
2. har du pussat en tjej? - pusspuss, ;) aa
3. hatar du någon? - nae
4. älskar du någon? - ja!!
5. har några av dina vänner svikit dig? -  tyvärr
6. har du djur? - aa ;D
7. När var senast du grät ? - igår kväll
8. hatar du dig själv? - ibland
9. gillar du orange? - hate it

10. har du haft/har oskyddat sex?
- ao
11. har du nån sjukdom? - ne
12. har du skämt ut dig för den du tycker om? - jarå, massor av gånger haha (;
13. har du en gris? - nejdu
14. har du en plattång? - ja!
15. Börjar du tröttna på att svara på alla frågor? - nej, jag har tråkigt
16. är du brunett? - inte längre
17. gillar du att stå i duschen flera timmar? - japp.
18. har du skilda föräldrar? - nej
19. har du gått på simmskola? - haha ja xD när jah va liten !

20. har du en teve på ditt rum? - nej, jag orkar inte ha den här innne mer
21. har du bruna ögon? - ja
22. gillar du att fota? -  love it !!
23. hjälper du dina vänner? - om jag kan så är det ju självklart!
24. gillar du tacos? - jarå !
25. har du dansat? - massor av gånger!
26. har du spelat fotboll? - faktiskt, när jag var liten.
27. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - kanske
28. har du gråtit inför en vän? - ja tyvärr
29. kan du sjunga? - kan ju alla ? :)

30. vad är ditt hela namn? - Madelene Johansson
31. kan du mer än två språk? - inte flytande ;p
32. är du kortare än 1.60? - nope
33. brukar du sjunga när du är i duschen? - händer
34. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - haha ja
35. gillar du att sova länge? - jag älskar de.
36. är du förvirrad? - jotack (;
37. har du förlorat en vän? - tyvärr
38. är du kär? - ja
39. Har du gjort något du verkligen ångrar ?- ohja.
40. Har du svarat ärligt på alla frågor nu? - japp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0