6 september

Hejsan, det är redan söndag.
klockan är inte mer än nio och jag är jättetrött.
Somnar tidigt ikväll känner jag, sitter just nu och kollar
den utvalde, vilket känns väldigt onödigt eftersom jag kommer
somna vilken minut som helst. Sov hos min Emelie inatt,
kan ju säga att det inte var en allt för rolig natt för min del,
en del ångest och panik .. inte kul.
Idag har jag varit deppig hela dagen och bara tappat lusten.

Imorgon är det skola vilket är tråkigt, orkar inte för tillfället ..
men ska endån gå kvart i två eftersom jag ska iväg på ett möte.

Jag sover fortfarande i soffan .. jag saknar honom.

varför lät jag mig själv älska dig så ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0