:(

åh shit som jag saknar dig :(
det går inte att förklara med ord, jag finner inget att säg.
Jag har bara ett så otroligt stort hål inuti mig ..
Det som fattas är du, du du du du du :(

äkta kärlek ? ja det är det, det är verkligen äkta kärlek som
kommer direkt från mitt hjärta, alla stunder med dig har
varit fantastiska, även om det är jobbigt ibland,

Kommer du ihåg ? när vi låg i gräset och kolla upp i himmlen,
vi låg där jätte länge & bara prata, jag saknar dig :(

finns så mycket jag vill skriva om oss, men det verkar helt sjukt att göra det ..
när vi inte ens tillhör  varandra mer ..


Sanningen är att jag älskar dig mer än något annat kan beskrivas,
detta går inte att förklara, det går bara inte !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0