måndag dåja!

Hej hopp gummmiii, jahapp..
Muntligt nationella i svenska idag, gick nog ganska okej tror jag!
Fick det jag ville säga sagt och genomförde det med nästan exatr fem minuter, kan det bli bättre`?
Är ganska nöjd endån, även om det kanske var ganska känslomässigt så blev det okej!

Varit på familia idag och handlat en klänning till bröllopet på lördag, och en fejk "skinnjacka",
ganska snygg endån, var bara tvungen att ha den (A).

Nu ska jag lata mig framför tv:n och somna! (:

pusss.

Klänningen ser inte alls fin på bilden enligt mig, men den är skit snygg på !

Kommentarer
Postat av: emma

skitsnygg klänning ju :o

2010-04-19 @ 19:30:44
URL: http://littleprincesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0