semester !

orkar itne skriva, semestern var hur bra som helst, langar lite bilder,

min & syrrans bränna, hade ganska ont ett tag xD


Selman på flyget till Hurghada :)


Leo fryser (;

Haha Bella posar :D

en del av familjen

Andra delen av familjen (:

Mamma & Bella (:

Starnden (;

systrarna och jag <3

Bella (:

Max (:

snorkling, bror & jag !

Jag & Mallan (:

posarn  haha <3

Pappa chillar på båten (;

Anna, Mallan, Andreas, Stoffe & jag (:

födelsedags firande haha !

Bella & stoffe ;D

värme

Jag & Selman <3

Kommentarer
Postat av: emma

den bilden på din bränna, fy det såg ut att göra riktigt ont :O

glad att du är tillbaka :) :* <3

2010-04-12 @ 16:48:13
URL: http://littleprincesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0