fredag kväll

Hejsan hoppsan!
Är inte alls på humör, känns inte som om du blir glad för något man gör för dig eller nöjd, säg vad fan jag ska göra istället för att sitta helt tyst och få mig att bli så jävla ledsen att jag inte ens kan vara hemma. Är trött på detta nu, vill starta mitt eget liv. Har för övrigt varit på väla i flera timmar med Emelie idag, Shoppa lite, mest till mamma! På måndag är det bara en månad kvar sen åker vi till Egypten, spännande! Ska bli så jävla härligt!
Lovet är slut och åter till skolan på måndag, kan ju säga att jag INTE längtar precis. Tack för en denna dagen Emelie, behövde komma bort! Har nästan ingenting positivt att skriva just nu, för är s jävla ledsen så jag orkar inte ens försöka hitta något positivt. Sorry för ett otroligt deppigt inlägg men det blir väl bättre med tiden,
ha det bra sötnosar!
Pusss

Sing with me please?

Kommentarer
Postat av: Kelly

Sötnos :D

2010-02-26 @ 22:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0