hiss/vs\ diss


busschaffisar som är otrevliga, och som verkligen inte sköter det lättaste jobbet asså,
Dom ska ta betalt för vart man ska åka, & sedan stanna när man tycker på stopp knappen,
jag menar vad är det för svårt? Jag har varit med om flera gånger att buss jävlen har kört förbi
hållplatsen som jag ska av på, jag menar, för helvete vad sitter dom & tänker på ? Att komma fram
slutstation, vad fan gör de, som ska ju endån tillbax igen xD? asså jag blir riktit iriterad på sånt!

folk som tror att man är en bitch, innan dom lärt känna en! Utseéndet är inte allt!

storbloggare som, kissie/dessie, som säger att dom ska gå ner i vikt, och att alla andra är tjocka,
finns många småtöser som verkligen tar åt sig, visst det kanske är deras åsikt, men dom manipulerar som fan,
fattar inte varför världen är såhär, måste man vara super skinny för att vara snygg ? inte enligt mig !


människor som ler mot en utan någon som helst anledning, bara för att visa glädje,
det sprids verkligen, och man blir själv glad, positiva människor, = tummen upp !!

sovmorgon, jag älskar sovmorgon, det är så otrolgit skönt att få ligga kvar i sängen,
längre än vad man brukar göra, sovmorgon? HELL YEAH !

Anna Andersson hissar vi för fulla muggar, som till & med fyller 17 bast idag !
grattis hjärtat, 356 dagar till, sen jävlar ska vi till pubben du & jag ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0