inte min dag

Godmorgon vänner!
Eller jag klockan är nu snart två.
Varit uppe ett bra tag. Syrran och hennes lilla sötnos är här!
Jag  måste ta tag i mitt liv, känner att jag inte har någon ork längre.
Jag trodde jag skulle må så mycket bättre, men sanningen är att jag saknar dig.
Något så fruktansvärt mycket. Klarar mig inte utan att känna att jag tillhör någon.
Och just nu känner jag mig bara så ensam. Jag vill att mitt liv ska starta.
Som många andra dagar nu i en period är detta inte min dag.
Hade varit skönt om det fanns någonstans där man kunde få vara helt för sig själv, utan att någon
skrek på en, ringde en, eller smsa en, bara att få vara helt ensam och bortglömd för ett litet tag, och sedan komma tillbax när man känner för det. I need some time. har verkligen inget kul att skriva, för just nu är ingenting kul.
Hopas ni mår bättre,
puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0