lalalala

Juste, jag kom på att jag måste fixa en ny header,
osv till bloggen, den är ganska trist i detta läget,
men när jag har orken till att fixa det så ska jag,
måste ta lite nya bilder också,

för övrigt har jag varit hur duktig som helst,
nyktert två helger i rad, och jag ska verkligen inte
festa på lovet, orkar inte, man mår bara dåligt,
och det orsakar bara en massa problem,
kanske fest utan dricka ? jaojao,
Madelene har minsann blivit lite vuxen, hahaha!
Har bara en jävla svacka just nu, så jag orkar ingenting.
men whateva !

Puss sötnosar!

saknar tiderna då man var liten och inte hade några bekymmer (:

Kommentarer
Postat av: louise

nawe så söt du var :) eller du ÄR :D <3<3

2010-02-21 @ 17:33:22
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0