lalalalala

Godkväll,
är riktigt trött, varit på lite olika humör idag,
men det är väl likt mig för tillfället?
haft hur kul som helst hela eftermiddagen på praktiken,
är man knäpp, så är man, & det går inte att göra något åt det,
så får du lära känna mig, genom min knäpphet :P

Finns nog inga brudar som är så tröga som jag & Ann-Marie,
ta exempel på det som hände idag, jag ramlade på min egen fot,
och skrapa upp handen, sen fastna Ann-Marie i en stege,
lixom hur fan lyckas man med något utav det ?
- det går inte, ( om man inte är en Madde eller Ann-Marie).

när man kom hem möttes man av en extrem bamsekram av Wille,
sen direkt där efter kom lilla Bella, sötnosar då (:

Sitter vid tv:n nu, ska snart tvätta bort sminket osv, sen ska jag nog faktiskt sova,
för jag har en fruktansvärd huvudvärk som inte vill försvinna!

sista dagen på praktiken imorgon, fan va sorgligt!
åker till mig älskling i helgen, <3

puss sötnosar !







hunbun <3




drunk and gone (;


drunk and gone (;


drunk and gone (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0