morning

Godmorgon alla sötnosar!
Vaknade halv tio av att twiiin smsa, så jag ringde henne och snacka lite, hihi. Eftersom hon ska komma hit idag så ska jag snart göra ve mig, sen ska jag nog åka till Klippan och möta henne så hon slipper vänta på bussen i 40 minuter själv, jag vet ju trots allt hur tråkigt det är, eftersom jag gör det varje skoldag, fett tråkigt och kallt. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, får väl se om vi hittar på något kul :) Imorgon följer jag med henne hem och sussar där iaf, så mycket vet vi (: skiver mer sen, och ska ta lite nya bilder, känner att det behövs en liten uppdatering (: vi hörs, ha det bra snyggingar ;D !
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0