skit

Hej & varning!
Varning för Madde, idag är jag så jävla sur
så det finns inte, jag skulle nästan kunna
slå till någon eller ngot just nu, är riktigt .. suuur!!

Imorse mådde jag skit, huvudvärk och trött som fasen, för jag sov
väldigt dålgit inatt, mådde inte alls bra, det första är att man får en massa
ord slagna i ansiktet som man verkligen inte tål när man mår så.
Jag ville bara åka hem och tycka synd om mig själv hela dagen.
Och sen är jag så jävla upprörd för de man tror är ens vänner, ljuger för en!
Folk som har tagit saker av mig & som ljuger för mig är det jag hatar mest !!
Det är så sjukt jävla oärligt, asså detta inlägget blir inte ett dugg positivt, men
idag är ingenting positivt, mer än att jag nyss pratat med min twiin som
alltid står på min sida vad jag än gör. <3 Tack för att jag har dig älskling!!

Nu ska jag kolla lite mejl och redigera bilder, sen blir det väl duschen, tv, sen sova.
Mår inte ett dugg bra, den här ilskan har gjort så att jag har en sån fruktansvärd
huvudvärk så det finnt inte !!
Bara s ni vet, så svarar jag inte på samtal, och har inte gjort d på två dagar nu,
för ärligt talat, jag har ett jävla poker face, om ni bara visste vad det är jag
går igenom just nu, visst det spricker ibland och jag bryter ihop.
Men inte fan ska någon få chansen att klaga på mig, !!

ha det så jävla bra då..
puss !

Kommentarer
Postat av: din baby

ja finns här älskling det vet du om, <3

2010-02-03 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0