allt

Hej snyggingar,
idag vaknade jag klockan tre,
vilket jag gjort dom flesta dagarna nu under lovet,
förutom igår då jag ställde klockan på halv åtta,
för jag, älsklingen & Filippa skulle till väla,
blev nya pumps,jeans leggins och foundation (:
sen på kvällen blev det bio
2012, väldigt bra faktiskt,
trodde den skulle suga balle, men den va bra (:
innan filmen så blev det bäldigt många skrattanfall
för mig och Filippa,

ursäkta

ja ingen annan förstår,men fan va kul de var xD
va hemma vid halv ett, gick och la oss halv två något,
sen sov älsklingen och jag till tre,
har ingen aning om vad vi ska göra idag,
troligen ta det lungt :)
Känns som jag har en jävla backfylla, men nope, så är inte fallet - denna gång ;P

slänger in en massa bilder nu som jag inte orkar göra innan (:

'de nya pumpsen (:


På julafton bytade jag om och drog till Filippa, singstar - (;



I love you babe !


Nyår - Kim tycker om att gå i pumps (;


Nyår - älsklingen & Oliwer i pumps, snyggt (;


Nyår



Nyår


Nyår


Nyår


Nyår


Nyår


Nyår

Kommentarer
Postat av: filippa

hahah, ursäkta ...<3

2010-01-06 @ 19:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0