hejsvej !

Ho fallerallanlej!

Min dag har varit konstig, sorglig, & rolig som fan !
det började med att Ann-Maries tåg avr försenat,
så hon kom en timme tidigare, men märkte knappt något,
eftersom tiden går ganska fort när man jobbar !
Sen fick vi våra ryck .. sån böledag, tänker tyvärr inte
dela med mig om hur, varför eller vad. Men iaf,
efter ett tag blev vi på väldigt gott humör igen,
jag fick hicka, så vi kunde inte sluta skratta åt det,
hahaha fick springa in på lagret för att det var ganska skämmigt att
stå ute i butiken och hicka, alla ba glodde på en hahaha,
Jag bad Ann-Marie skrämma mig, vilket hon VERKLIGEN gjorde,
hahahaha har nog aldrig skrekit så förut, fyfan vad vi garva hahahaha !

Sen har vi gått & sagt : "Du får inte skylla på praktikanten",
tyyyp hela dagen, ni vet väl var det kommer ifrån ?
haha jo denna sjukt  roliga reklamen ><



och nej, vi åt något som såg så fruktansvärt äckligt ut idag när vi kom hem,
jag kunde knappt äta det asså ,såg så sjuuukt äckligt ut,
ta själva en titt, bläää !

Jo, det är faktiskt spaghetti,  ser riktigt äckligt ut,
men smakar precis som vanligt, kan säga att det var vääldigt
ovant att äta, klöktes i början när jag såg det, men ja det funka (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0