skyll inte på praktikanten!

Hallåå :D
klockan är nu precis 22.22 - önska er något !
*önskar*, jag är inte speciellt trött eftersom jag
precis duschat, suck, för en timme sedan halvsov jag i soffan.
Varit helt sliten idag, jobba ju till
20.00 igår, & kom hem vid nio,
så det var tufft, för min del som inte är så van :P
Men det är alltid lika kul, så jag ska inte klaga :)
Jag & Ann-Marie har haft lite smått damp idag,
många & då menar jag måånga skratt anfall, om
inte minst i bussen på vägen hem, sjukt kul,
är glad att jag har min Ann-Marie, hade inte varit lika kul
på praktiken annars alls, you make my day <3

Jag har pratat med twiin i telefonen ikväll, awh blir alltid
lika glad när jag pratar med dig bby, saknar diiig . <3
Men i helgen ska vi fan träffas :D ! 

Asså jag hade hur mycket som helst att skriva om, men fick totalt
hjärnsläpp nu asså xD . hahaha.  
En liten rolig sak är att jag & Ann-Marie kör stenhårt på det här
'skyll inte på praktikanten' grejen, hahahaha.
Kan säga att jag typ jobbat ihjäl mig idag, men det är väl bra, inte sant?
Då får man chansen att vara lite stolt över sig själv också :)


Jag saknar min syster & hennes lilla bebbiiis selma, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0