cha !

Hej snyggingar!
Sorry får mycket dålig uppdatering,
men allt var typ kaos igår, bussar & tåg försenade,
inställda, å hit & dit. Så Ann-Marie sov hos mig dåja (:
Därför jag inte blogga igår när jag kom hem,
vi kollade på
' my sisters keeper' har sett den innan,
men kan endån inte låta bli att lipa som ett litet barn när jag
kollar på den, helt sjukt, en film jag veeerkligen rekommenderar!
Idag har det varit lite upp och ner, var riktigt trött imorse,
folk trodde att jag inte var levande, men joho då, efter ett tag,
då jävlar blev det fart på en (:
Kan säga att jag typ bröt ihop för en sak som en person frågade om,
eftersom det verkligen inte alls stämde, så jag blev lite upprörd,
men whateva, nu är det glömt (:
Saknar min
älsklingspojk :( . men träffas honom imorgon som tur är, <3
Och då träffar man nog
twwin & Oliwer också, hoppas jag på (: !
Jag tror jag har börjat stressa för mycket, får s sjukt ont i hjärtat nu varke kväll,
gör otroligt ont och det enda ut i nyckelbenet, osh osh !
Kommer nog inte bli så mycket bloggande i helgen, men jag återkommer på måndag :)
Ni får inte sakna mig för mycket (;
haha lägger upp lite bilder, har inget att göra,
MEN, usch nu kom jag på något som verkligen gjorde mit *sjuk*,
det var en unge som spydde inne på cubus idag, asså jag höll på att dö,
något av det ÄCKLIGASTE jag vet asså, fyfan jag klöktes xD .
Men det är inte det värsta utan efter någon timme så har SAMMA
unge spytt utanför cubus på mattan, jag menar,
ÅKER MAN INTE HEM
OM MAN SPYR SKIT MKT ?
gaaash, jag blev verkligen äcklad,
och jag vill fan inte ha någon kräksjuka, för det första är det så jävla äckligt,
sen har jag inte tid med sånt trams!
Aja nog pratat om de !
Hoppas ni haft det bra idag,
puss snyggingar (:



Jag & Ann-Marie, för ett bra tag sedan <3


Emelie & jag <3



Jag & min bejb på björket <3


jaojao här var jag ! (;


Rikke, Ann-Marie & jag, ily brudar <3


Emma,Jag & Ann-Marie, saknar sommaren <3


Jag & Ann-Marie <3


Jag & Anna innan festen börja ;D ! <3


Jag älskar dig <3


onyktert, roligt & så jävla likt mig, jag & min twiin <3


ja, jag va blond & jävligt dum (:


Min lilla tös, <3


Onyktra & glada, älskar dig twiin <3


Vankiva festen , ?*


blondie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0