hur ?

Jag är rädd för att bli lämnad ensam .. ensam betyder svag .. jag känner ett stort tomt hål i hjärtat. Och nu vet jag varför jag är sån här. Jag har blivit lämnad så många gånger, inte bara utav kärleken, utan även av familj och vänner. Att ha någon vid min sida som jag tycker om är en stor trygghet för mig. Jag är så rädd för att bli lämnad, så jag vet inte hur jag ska bete mig. Jag försöker. Jag tror alltid gott om folk från början, jag litar på folk för mycket, vilket gör att jag oftast blir sårad. Jag har börjar ändra på det nu. Jag kan inte lita på folk, jag känner mig ensam .. alltså är jag svag .. när ingen ser fäller jag tårar som betyder så mycket, men jag kan inte visa det, för tårar betyder svaghet. Ensam betyder svaghet. Jag vet inte hur jag ska ta mig ur detta. Finns det något sätt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Att vara ensam är att vara stark Madde! Man är oberoende av människor i sin omgivning, man är självständig och det är inte att vara svag. :)

2010-03-09 @ 22:28:29
Postat av: m@x

finns alltid för dig<3

2010-03-09 @ 22:58:44
URL: http://mondoblog.se/littleprincesse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0