ingenting

Jag ångrar mig som fan .. jag sitter just nu och bryter ihop som ett litet barn. Jag kan inte fatta vad jag gjort.
Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden, så jag inte fick det gjort. Jag vet inte vad jag ska säga ens. Just nu pratar jag i gåtor det vet jag, men jag kan inte skriva rent ut vad det är som har hänt, för jag orkar inte att hela världens ska gå och prata om detta. Jag behöver det bästa stöd jag kan få just nu. Jag kan inte fatta att du är så nonchalant, detta var inte bara mitt ansvar, utan också ditt, när jag bad dig fälja med mig till sjukhuset så stack du till din nya brud, det hade inte ens gått en vecka innan det tog slut, asså du är verkligen en idiot, det vio hade betydde verkligen ingenting för dig. Jag tyckte om dig, det gjorde  jag. Men jag orkar bara inte vara tillsammans med dig mer, jag ville vara din vän, men det förstörde du själv. Jag kan säga om hälften av alla visste vad du gjort  så skulle dom inte prata med dig, för så som du gjort, gör man verkligen inte !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0