solig lördag !

Hejsan hejsan!
Vaknade vid tolv idag, gjorde v mig och sånt, sen gick jag ut en runda, var ute i en timme, så himla skönt väder!
Alla ska festa i helgen utom jag, även om jag är riktigt sugen på det, så ska jag inte, för just nu är det inte så bra för min kropp tror jag!! Vilket det egentligen aldrig är, men ja! Så det blir ännu en lugn helg, ni kan ju alltid slå en pling om ni nu inte ska ut ikväll? Imorgon ska jag och Emelie åka till Skäralid, ska bli trevligt :) Vi är lite som vi är!! Igår kändes skolan meningslös, fick inte mycket gjort känndes det som, jag & Sanra varmest på flipp humör och skratta åt allt vi sa. Efter skolan Var vi i stan lite, jag Sanra & Lucky, Josse & Lina var också med ett tag! Sen stack jag till Klippan för att träffa Emelie, vi satt lite på torget och snacka, sedan gick vi hem till henne och snacka ännu mer. Vid åttatiden åkte jag hem, ringde Filippa och gick hem till Henne. Vet nog ingen människa som städar så segt som henne, haha men kul var det (; !Sen gick vi hem till mig, kolla på lite roliga videos, kan säga att vi garva som fan haha ! Nu hade jag tänkt att sitta här hemma och ruttna, vilket inte känns så jätte kul, så om ni inte har mitt nummer fråga på. Känner för att gå ut igen, kom precis hem, men lixom Kvidinge är inte så stort så det är inte så kul att gå på samma ställe hela tiden, man tröttnar efter ett tag!!
Ha det fint en solig lördag som denna !!

Puss !'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0