lördag.

Hejsan!!

igår var jag på praktik!!
Jag är ju på ove-foto i Klippan mellan 10.00-17.15!
Helt okej!! Var en aning trött, men det gick :)!!
Igårkväll var jag bara hemma med mamma och kollade på idol osv!

Idag vaknade jag vid halv ett, vaknade intepå det bästa sättet precis.
Moa skrek och höll på där nere, så jag var inte så glad.
Men jag skulle endån upp!
Sen har jag inte gjort så mycket idag, var hos Filippa ett tag!!
Alicia skulle egentligen komma hit, men det blev inte så tyvärr :/

Ikväll har varit en jobbig kväll. Alla här hemma börjar bli extremt trötta på detta,
och jag kan säga att jag blir knäckt av att det ska hålla på såhär.

imorgon vet jag inte vad som händer, blir väl en tråkig söndag.

Puss !

- bild på mig & Moa från igår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0