your the reason I come home

Även om det var ett år och tre månader sedan,
så kan jag inte låta bli att bli ledsen när jag hör låten.
Låten som vi alltid lyssnade på, som fick oss att må bra med varandra.
Som fick oss att le, som fick oss att inse hur mycket vi älskade varandra.
Även om jag inte älskar dig längre, eller är kär i dig.
Så saknar jag tiden då vi VAR det. Vi gjorde saker som dom
flesta andra inte gör. Jag minns när vi var i stallet och skulle duscha din
hund, haha och vi började ha vattenkrig istället, det var vatten i hela stallet.
Din syster kom ut och skällde ut dig, fast det var mest jag som hade stökat till xD
Men du var så söt och tog på dig skulden, jag kände mig ganska dum,
men jag glömmer aldrig minnena som jag delade med dig.
Vi kunde inte vara utan varandra i en dag ens.
En gång skulle du jobba jätte länge, du skulle till Malmö och lämna grejer,
Eftersom vi verkligen inte kunde vara utan varandra, så följde jag med dig.
Haha, vi satt och planerade vårt framtida bröllop.
Då kom det en låt på radion, och jag tänkte med en gång, åååh denna låten älskar jag!
Och då säger du helt plötsligt:" Denna låten är skit bra, jag kan inte sluta lyssna på den!"
Vi log och började skratta. Vi hade så mycket gemensamt.
Du tog mig till ett ställe där du inte varit med någon annan.
Det var jobbigt för dig, för det var ett ställe där du minndes allt dåligt som hänt.
På det stället där det hemska hade hänt. Och du tog mig dit.
Jag vill verkligen tacka dig för att du fick mig att må så bra så länge som det var vi.
Med denna texten menar jag inte att jag saknar dig och att jag vill ha tillbaka dig.
Jag bara älskar minnena som jag alltid får ha kvar. Och jag är glad att dom var med dig!
Tack!

Kommentarer
Postat av: Emma

Uppdatera ! ;) <3

2010-11-01 @ 10:01:10
URL: http://littleprincesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0