10 mars

Hejsan!
Idag är jag i skolan, börjar halv ett, men skulle hit i vanlig tid endån. Tror ni inte att jag försover mig då ? Jo s jag fick ta tåget en timme senare, mamma körde till stationen i Klippan. Sitter i klassrummet med Lina, nyss kollat på svenska hollywood fruar, älskar det asså haha, missa ju det i måndags eftersom jag somnade ganska tidigt. Kan säga att Marie är lätt min favorit fortfarande, bara älskar henne. Hon och sina jävla läppstift asså, sjukt härlig brud kan jag säga ! (; I detta programmet får man också reda på att hon har 92 "toffsar", haha hon är galen den, men grymt rolig ! Ska ta ett snack idag med
k undra hur det går, vi får väl se, jag uppdaterar mer senare efter vi pratat troligen om jag hinner. Har engelska i eftermiddag, låter sjukt tråkigt, vilket jag tycker också, missat det två gånger nu så kan inte redovisa idag som vi skulle, så jag undrar hur detta blir men jaja !
Ha de fint sötnosar!

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: eMa

ja såg också det :D

tänkte på dig då eftersom ja visste du aldrig skulle missa de =D <3

2010-03-10 @ 23:51:26
URL: http://mondoblog.se/littleprincesse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0