seg, trött & VAD`?

Torsdag.
Har inte sovit mycket inatt.
Låg först i soffan, men kunde inte somna,
så vid ett gick jag och la mig i mammas och pappas säng,
inte kunde jag somna då heller, somna vid vart över två tiden något,
inte nog med det, så väcker katten en vid tre. Hon springer rundor,
välter allting, sen lägger hon sig rakt i ansiktet på en.
Blev förbannad och putta ner henne. Då sprang hon iväg.
Klockan fem ringde klockan, ände som alla andra dagar,
att nej jag stannar hemma, jag vill sova!
Men inte de nej, fick gå upp, riktigt trött.
Nu sitter jag i skolan och håller på med någonting, som jag inte fattar riktigt,
Känner för att åka hem till sängen igen och sova, utan någon locka som väcker en,
eller en KATT.
Imorgon är det fredag, YES !

Bild i repris, jag & Annie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0