6/12-09

Hejhej,
helgen har varit superbra!!
Kim sov hos mig i fredes, & igår (lördag),
åkte vi hem till honom, sedan hem till Sandra & Doffa,
blev lite "fest", eller vad man ska kalla det,
hade sjukt trevligt, och något jag gärna gör om :)
Nu är jag hemma, söndagkväll och är jättepigg,
klockan är tio och jag brukar sova vid denna tiden,
jag kommer vara död imorgonbitti, men whateva,
jag saknar min pojkvän <3,

plus att jag vill göra om min blogg, men jag
vet inte riktigt hur jag vill ha det, får tänka vidare på den saken :)


Ja det har gått kanske två-tre veckor sedan jag var med om tågolyckan,
jag är fortfarande sjukt rädd varje gång jag åker tåg,
när det är ljust ute känns det lite bättre, men när det är mörkt,
som det nästan alltid är när jag åker får jag andningssvårigheter,
och en riktigt obehaglig känsla i kroppen, jag hatar tåg,



imorgon är det en månad bby, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0