today ..

Jag blir så trött ..
Du vet om att jag inte kan höra av mig,
och vaddå mejla? ofta jag kan mejla när jag inte ens
kan din adress, eller har dator tillgänglig när jag går i stan.
Ring mig om du vill veta något för fasen!!

Har iaf varit med Emselie idag, mys <3



Det är så svårt att inte klicka upp din ruta
när jag ser att du är online, jag vill bara säga
att jag saknar dig .. Jag vill bara skicka ett sms,
ett litet sms där det står hur mycket jag verkligen älskar dig,
ett sms blir till flera, och när man inte får något svar blir man bara
besviken .. jag vill ta mig ur detta nu, jag orkar inte vänta på att
jag ska gå vidare, för det funkar inte ..

Tänker på alla minnen, haha som när vi skulle hämta din pappa
på 20-års fest, jag hade tänkt mig att bara sitta kvar i bilen,
så jag hade knappt något smink på mig, eller håret fixat,
sen hade jag din skjorta på mig, då blev jag inbjuden in dit.
Där satt jag och drack lite shottar när jag såg helt förjävlig ut,
men det är ett härligt minne. Eller när vi målade din vägg haha,
du stod där och skrattade åt mig, haha jag var så noga med att inte spilla,
så det tog hundra år xD .  Åh älskling jag saknar dig :(




Kommentarer
Postat av: rikke

gumman då =( jag älskar dig <3

2009-10-10 @ 19:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0