;D

Hej alla fans!

haha jo ellerhur, drömma kan man ju (;
just nu är jag inte ett dugg trött, och borde
egentligen ligga och sova, ska ju jobba imorgon (Y)!
ska nog ta min bok snart och läsa ett tag.

Jag vill göra om min blogg, men jag vet inte hur,
ingen som har något tips? vill ha det lite mer i färg,
och lite bilder, vitt är så tråkigt, och känns otrevligt,
man blir inte alls intresserad av att läsa innehållet,
ja, jag får jobba på det när jag har tid,

Någon som vet ett bra ställe att fixa naglarna på?
Funderar på att göra det snart, men vet inte var,
vill ju att det ska bli snyggt! (:

tredje veckan på praktiken imorgon,
shit vad tiden går fort, hade gärna varit där mer än i fem veckor,
men men, är fortfarande förkyld och mina ögon rinner,
jag hoppas på att det ska försvinna s det inte blir värre,
sen så saknar jag min älskade twiin oerhört mycket :(
Men när man bor så långt ifrån varandra och inte går i skolan,
så ja .. tyvärr blir det såhär då. Bajs på det :(

Nu känns det som om jag bara gjort ett otroligt onödigt inlägg,
men aja, något blev det iaf :)
ha det bra,
puss & godnatt ! :)

hahahahaha saknar skolan lite faktiskt,
haha ett klipp på mig & Sophie, kan säga att vi
hade så sjukt kul att vi fick ont i magen efter ett tag
haha saknar er :/ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0