tjingeling :D

Heeeeeeeeeeej!!
Äntligen, min dator är typ helt seg så jag har inte kunnat blogga,
skit jobbigt, jag som haft så mycket att berätta,
praktiken går hur bra som helst, love it!
Men idag blev jag hemskickad, pga förkylning :/
tråkigt tråkigt!
 
I tisdags var jag hos tandläkaren, skulle laga ett liiiitet, litet hål i tanden,
kan säga att jag inte kunde röra halva mitt ansikte efteråt,
för att jag fick bedövning, jag & Ann-Marie hade ganska kul åt det,
lägger upp en video när jag får tid, kunde inte riktigt prata haha:P
Efter besöket hos tandläkaren gick vi till min gamla skola,
björnekulla och hälsa på, shit länge sedan man va där kan jag ju säga,
men det var kul att träffa dom gamla lärarna (:

Nu sitter jag här i mysbyxor och tjockiströja och ska kolla
på paradise hotel på internet eftersom jag missat ett avsnitt,

men HERREGUD, jag höll på att glömma det viktigaste av ALLT,

MIN TWIIN HAR FÅTT KÖRKORT, GRATTIIIS ÄLSKLING,
NU KÖR VI VART FAN VI VILL, <3




Kommentarer
Postat av: ann

Hej Madde det är ann haha jag kommer ihåg när du

och jag var hos tandläkaren och du fick med bedövning då , och du kunde fan inte bra så mobbade jag dig som fan för det du bara håll säften ;P

saknar dom gamla tiderna det var roligt att träffa dig på bussen i måndags :)



ha det så bra // ann

2010-01-21 @ 20:29:26
URL: http://lilliiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0