chalalalalala!

Hej!
Nu sitter Emmah och slänger sin mobil i bordet för hon skulle visa en sak,
haha givetvis så funka det ju inte när hon ska visa, haha !!
Jag har saknar emmmmmah jätte mycket, känns som vi inte träffats på evigheter!!!
Men nu äntligen är jag frisk & hemma från Stockholm, så nu får jag träffa alla igen <3
Idag är det foto hela dagen, är ganska trött på det!!
När jag kommer hem blir det duschen, sen slappa!
Är ledig imorgon!! blev bjuden på fest idag, men jag skippar det, efter allt som hänt!!
SE MADDE SKIPPAR EN FEST !?!?!?!?
be proud of me !!

Pussss!!

gammal bild!


Kommentarer
Postat av: Emma

I am proud of you :D <3

Hihi ja har saknat daj med ! :D love love <3<3

2010-05-27 @ 08:18:53
URL: http://littleprincesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0