sista dagen, innan sista dagens, dag

Igår slutade jag fem i tre, skulle gå till
stationen som jag alltid gör, för jag vill inte vara lat och ta bussen,
när jag är framme vid stationen är jag genomblöt,
det hade regnat genom min jacka, och jag var så sur.
Jag har precis varit sjuk i en vecka, hur bra är detta lixom ?
jag frös så mycket att jag hoppa.
Fick bara vänta 20 minuter i klippan iallafall, för mamma hämtade mig!



Du är verkligen dålig?
dagen innan sa du att du ville bli min,
nästa dag ville du inte umgås med mig mer?
ANLEDNINGEN till det för att du inte tycker om en av mina vänner?
HUR MOGET ÄR DET? cirka en timme efter du sagt allt detta och kallat
mig för jävla idiot skrev du att jag var fin ??
jag menar detta är ganska dubbla budskap, vad ska man tro ?

so sick of you, BYE !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0