söndag.

HejsanHejsan,
förlåt för att jag inte skrivit på ett tag, men har verkligen inte orkat.
Idag skulle älskling komma, men han har match, så vi ska ses först på tisdag, <3

igår var det riktigt mysigt, jag och Filippa var ute
i över en och en halv timme på kvällen i snön,
så sjuuuukt mysigt det var, måste  göras om säger jag bara :D ! <3<3
haha filmen blev ju lyckad ><  ??
kolla min bilddagbok om ni vill få länken ..  HAHA


usch vilken hemskt natt det varit asså, sjukt hemskt ..

tre skott ..

musiken högt ..
massor av glädje ..
vände sig snabbt ..
och plötsligt .. ingen luft ..
ett skott .. precis under revbenen ..
det huggde som fan ..  skulle sträcka sig efter
en handduk eller något som kunde stoppa blodet ..
precis .. just då .. ett skott till .. rakt i magen ..
tog handduken och virade runt magen ..
blodet forsade .. ett redje skott kom ..
rakt i hjärtat .. det var sista andetaget ..
sista hjärtslaget .. nu var det över ..



inte trevlig kan jag ju säga .. imorgon (måndag) ska Babe sova häär :D:D
iih längtar Sanra älsk <3<3.

Idag blir det massa plugg .. orka >< ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0