I'm tryin to forget you.

Älskling .. det var du som gav mig leendet på läpparna, det var du som gjorde så att mitt hjärta slog .. det var du som gjorde så att jag andades .. det var du som gjorde att jag ville leva .. aldrig att jag kunde tänka mig ett liv utan dig, ALDRIG .. heldre dör jag än att leva utan dig .. jag kan inte leva utan dig .. för jag älskar dig så otroligt mycket ..  jag är ingenting utan dig .. du är mitt allt, jag älskar verkligen dig ..

Älskling .. har du bara utnyttjat mig ? jag känner mig lurad .. jag älskar dig mer än någonsin .. och så bara gör du såhär .. fick du det du ville ha, sedan stack du ?? jag är ledsen och förvirrad, vet inte riktigt vad jag ska tro .. och vet inte riktigt vem jag ska vända mig till .. finns det verkligen någon som vill lyssna ?

Älskling .. ett liv utan dig är inte värt att leva .. mitt leende har försvunnit, mitt hjärta har slutat att slå, jag har slutat att andas .. jag vill inte leva mer , inte utan dig .

Älskling .. för mig är du den enda, jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: Hallåja (:

Fett gulliga tsm (:<33

2008-10-28 @ 23:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0