:D

Idag kommer mamma hem också ja,
tycker synd om henne efter 14 timmar resa hemmåt faktiskt,
men nu har hon fått njuta i solen i nästan tre veckor,
så det är det säkert värt. Blandade känslor,
haha kanske inte så bra att hon kommer hem, blir nog
lite mer oordning på mig & brooor, hahaha.
Vi har varit ganska hjälpsamma & skött ganska mycket under dessa veckor
får jag ju säga, ett stort plus till oss :D !
Linda har ju flyttat nu. Vet inte riktigt vad jag ska säga, kanske inte
varit så bra som det brukar, men alltid roligt att ha syrran här ! :)
Slänger upp en bild som jag tog på mamma & pappa i Spanien
i sommras, älskar bilden, sjukt härlig. :)
Saknar Spanien som faaaaaan !!!!
Vill dit igen! Längtar så in i helvete tills i sommar när jag
& bejbi ska på lyx-kryssning :D f örsta gången för henne,
jag är lite mer van, om man ska skryta haha. Tack vare fadern.
Två veckor  FYFAN VA GÖTT !!!!! & jag svär det kommer bli så jävla kul !!!!
Nu har jag skrevit massa onödigt skit,
haha men skyll dig själv om du läser i min blogg,
hahaha. Kanske inte är så intressant, men vafan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0