15 januari

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev igen har verkligen inte orkat.
Men jag sov hos sanra till igår, mycket mysigt :D <3
Vi sov typ i två timmar, kolla på wildchild tills typ tre på morgonen.
Sjukt bra film faktiskt, över mina förväntningar :)
Igår mådde jag riktigt dålgit i skolan.
& var inte på världens bästa humör,
så åkte hem en timme tidigare, vilket jag verkligen ångrar.
För när man kom hem blev det inte mycket bättre,
nej jag ljög ju inte för dig ..
jag ville bara inte såra min bästa vän .. förlåt då ?
& jag tänker inte göra det som du tänker tvinga mig till.
GLÖM DET, jag vet väl själv för fan !!!
Jag älskar dig, men ibland är du bara för mycket .
Jag hoppas det blir ekebo den 24 januari trots detta.
Komemr ha så sjukt kul emd dig baabe, <3

Holger <3

Kan jag få bo hos någon :) ?
Vill komma hemmifrån ett tag ...
Kul att komma hem & låsa in sig på sitt rum & må skit
rent ut sagt. NEJ INTE ETT JÄVLA DUGG.

Sanra twiin kommer alltid att finnas för dig, så länge du vill & behöver bby, <3
tack för att du lyssnar & hjälper. jag älskar dig <33

Alla tror vi är typ tvillingar ?? Så lika är vi väl inte :s ?
Blev till & med stoppade på björket av en vakt hahaha xD


Helgen, <3

jag & min älskling <3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: twiin

aaaaaaweh , jag kommer allti finnas för diig också bby , vad som än händer . älskar diig <3

2009-01-15 @ 13:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0