19 januari .. minnesdag .. - ett år

Humöret svänger .. Sanra & Kelly är typ dom som kan få mig på humör,
tack för att du stått ut med mig idag Sanra haha xD
surtanten ><  ily, <3 HAHA efter skolan drog vi iaf till stan ,
vi garva som vi alltid gör ..
haha omagaadh så kul d va xD

- Ursäkta, skulle man kunna få ett plåster ?

så ligger där en man & typ håller på att dö, så taskigt xD


HAHA eller Michael Jackson .. omagaaadh som jag garva hahaha,
älskar dig Sanra, <3<3

& ÄNTLIGEN, äntligen en glad min från dig idag,
det gjorde mig extra glad & min dag
blev lyckad iallafall (:
trots att jag typ bara kunnat stå still & mått riktigt dåååligt.

Du tror att jag inte fattar ..
klart som fan att jag fattar ..
att du bara vill att jag ska tröttna ..
svårt att göra när man fått så
starka känslor för någon,
som jag fått för dig ..
är trött på att det alltid blir
samma sak om och om igen.
jag känner kärlek ..
 men ingen som blir besvarad ..


fetto bild jag vet, men det får ni stå ut med !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0