28 jävla januari ..

Nu kommer det en lång deprimerande text om denna
riktiga skit dagen rent ut sagt.
Somnade efter halv fyra inatt, men får skylla mig själv.
försov mig en halvtimme.

Mamma ringde & skulle väcka mig..

mamma:
Klockan är redan halv sex.
jag : Var är jag .. ? (låter helt drogad)
Mamma: Men Madde ? du är hemma  ??
Jag : Hallåå ... var är jag :'( ?
Mamma:
Men snälla Madde du är hemma, du måste gå upp du ska till skolan.
Jag : Men hjälp mig, var är jag :'( ?
Mamma: Madde ??? vad är det med dig ? 


Serriöst, ?? lite borta man kan vara ??
Timmen innan vi började när jag var i skolan
höll jag på att svimma .. omagaash så räligt det var.
& idag har jag mått illa fram & tillbaka .. så sjukt äckligt.

& ja ..  böledag typ idag ..
Sanra älskade underbara du <33
Ingen ska få förstöra för oss, snälal du får inte tro det.
Jag skiter i vad dom idioterna än säger.
Jag älskar dig, en vän som dig har jag aldrig haft, <3
 
~ jag lovar ~ <3

Serriöst, hur fan i helvete kan du bete dig så ???
Fattar du inte att du sårar folk .. ?????
Ett litet ord .. gör så stor skada inuti en människa.
Jag förstår inte vad du tänker med,
Idag har du sårat mig som fan,
jag trodde aldrig att du ens kunde bete dig så,
så himla dålig stil, fortsätter du mer lovar
jag att polisen får ta hand om det ..
För jag orkar inte ..

Du va bara tvungen eller hur ??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0