3 januari


väla idag då, allt började med en JÄÄVLA FÖRSOVNING,
aaaaaah, cpcpcp, sjukt trötta & sega vi var på väla eller vad sägetr du Sanra ?
Men sen hitta vi världens roligaste mäniskor som vi bestämde oss för att följa efter sådär lite i smyg,
HAHAHA den ena tjejen, med mormors mormors skor snea Sanra totalt,
så vi snea tillbax minsannoda !! Haha någon busvissla ? gissa vem - spelar roll.
Så hon kollade ännu mer på Sanra .. HAHA fyfan vad vi skratta.
Kännetecken : mormors mormors skor,randig mössa,lila väska & vita strumpbyxor. HAHA det cvar dom fyra personernas igenkännande därva, haha ingen lär fatta detta mer än jag & Sanra, men det var hur kul som helst.

Senare när Sanra åkt hem, gick jag till Filippa,
som passa sin lillebror & Louise var också där (:
jag var/är riktigt övertrött, så jag skrattar typ åt allt, haha så jag hade kulkul (:
Nu sitter jag fortfarande hos Filippa & ska sooova här kulkul, ska se barnhemmet seen.

Imorgon ska jag vara med ~ Han ~ <3

känns jobbigare & jobbigare för varje dag som går, jag pallar verkligen inte skolan på onsdag ... blääh på de.





Så besviken,
sveket blev hennes lekkamrat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0