haha knäpp lektion xD

Sanra :
hej (: jag såg några bilder på dig och jag tycker du va jätte säxii och jag kom flera gåner på min planch på darin . om du vill träffas och så kan du väl ringa mig så kan vi träffas så kan du suga på min tå och pilla mig i röven för jag är verkligen jätte kär i dig och du är de vackraste som finns i mitt liv så kan jag få din msn ? (:

jag :
HAHAHAHA asså vi brukar ju suga på varandras tår, kommer du inte ihåg på gräset i sommras ? När vi blev störda av den feta kon Maja mitt i allt :O Jag har blivit jätte kär i dig, får jag chansen på dig ? ... kan vi vara ihop ? du är så sexig att jag smälter.. sexiga duu <3 min msn kan du gärna få.

Sanra :
oooh , de kommer jag ihåg . d va dåe due tog maja före mig så jag fick leta upp en igelkott & gnida mig mot , jag har fortfarande kvar taggarna på skinkorna ./ men mina känslor för diig kommer aldrii försvinna för d är så starka som solen i afrikas öken fast due sårade mig , jag vill verkligen att due ska suga av min tå (:

Jag:
men Monika, förlåt asså .. jag gillar dina tår det gör jag, Men Majas tår var mer .. söta du vet. Kan vi inte träffas imorgon så kan jag suga av din tå ? jag ska aldrig såra dig igen, om vi blir ihop ?

Sanra:
jag vet inte om jag klarar detta ): d har verkligen förstört mellan oss , d due & jag hade va underbart men jag dög inte åt diig för due gillar ba tjocka människor & jag vet inte om jag orkar äta så mycket så jag tror att jag mååste döda diig nu sigrid !

Jag:
Men monika :'( du duger nu .. jag gillar inte feta längre :( du är precis perfekt, dina tår är helt perfekta att suga av, snälla förlåt .. får jag chansen på dig ?

Sanra:
ja , jag vill verkloigen dhär , d vill jag . men jag kan inte säxa imon för jag ska till fotvården & ta bort luddet mellan tårna . men due får alri lämna mig igen . jag kan inte simma utan diig för jag kan inte flyta om inte due ligger under för due är större än min gummi båt så jag måste ha diig kvar i mitt liv . due måste lova d annars kommer jag att runka av din tå till den trillar av .


Kommentarer
Postat av: m@x

HAHAHHAHAHHAHAH va knäppa ni är sötisar , holga o hälga <333

2009-01-20 @ 21:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0