30 juni - 1 juli

otroliiigt underbart !!

Gick upp fem igårmorse,( tisda)
Vari Hässleholm HAVL ÅTTA på morgonen.
Träfffa miin Mikkis D; <3

Haaade riiiktigt jävla kul närvi väntade på dom andra haha ><
Rikke, Ann-Marie & Emma kom vid halv tolv (:

Hade sjukt kul med brudsen i Hässleholm,
sen stack jag, Rikke & Ann-Marie hem till Mikaela,


TEQUILA säger jag bara, hahahaha (;

tack brudar älskar er!!


Mikaela .. jag kommer sakna dig,
du vet hur jag känner, men jag är riktigt, RIKTIGT
glad för din skull, babe stylist nästa (; <3


Eeeemma & jaae , <3


Rikke & jae, HAHA <3


Nio på morgonen haha, älskariiig Mikkiis <3


Eemma söööte, <33


Bengan <3 haha ( Ann-Marie )


Miikkis, <3


Rikke, <3


OMG, I'm drunk ..


jaja kolla till vänster, muums (: /// syftar på drickat (;


fail bild, ( men kolla naglarna :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0