.


Nu är det dags
Idag blir det om tv serier (:.

Dagens hissade tv serien blir ;


En tv serie som jag totalt är fast förälskad i.
En stor familj, händer mycket hela tiden.
Min favorit är helt klart David Gallagher, som spelar Simon Camden.
När han är liten är han så otroligt söt, och hans hund Happyär hans allt.
Haha nästan som hans lilla barn.




Dagens diss blir


Jag tycker det är så sjuuuukt tråkigt så det finns inte.
Det finns absolut ingen mening med det programmet,
Och jag förstår inte hur man kan sitta och kolla på det.
Det är inte min humor kan jag säga !



Kommentarer
Postat av: fiiippe .

Mädii, har du inte förstått att simpsons är världens bästa tv-program?

ska nog ta med alla mina simpsons boxar till dig så kan vi kolla det hela natten.

puss! x)v'

2009-07-13 @ 17:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0