yääyh

Namn: Madelene
Piercingar: naveln
Tatueringar: nope
Längd: 170.
Skostorlek: 38/39
Hårfärg: mörkbrun
Är du kär i någon: Om jag är ? Min beeejb <3
Önskar du att du bodde någon annanstans: nee
Tänker du på självmord: neej !!
Tycker andra att du är attraktiv: fråga dom, :S ?
Dricker du alkohol: yäääh (;
Använder du droger: ofta, ?näääe!
Röker du: It happens,
Vilket shampoo använder du: det bästa (;
Vilken parfym använder du: hemligt recept ;)
Vad är du rädd för: bli lämnad
Gillar du att tvätta: neej ><
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja för fasen :D

SENASTE..
Film du hyrde:
kmr inte ihåg namnet (a
Film du köpte: hmm, venne ;P
Låten du lyssnade på: hm vetnt vad den senaste hette ? ;S
Låten du hade på hjärnan: jadu , ;S ?
Personen du ringde: Johan älskling, <3
Tv program du tittade på: kollar på sex an the city (;
Personen du tänkte på: Johan <33

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
yes sir
Gråtit över en flicka: nära vän, yes!
Ljugit för någon: tråkigt nog, ja ./
Varit i slagsmål: pfhs haha.
Blivit arresterad: najeeee ;D

ANTAL..
Gånger du varit kär:
tre
Gånger ditt hjärta brustit: to many
Hjärtan brustit på grund av dig: jag vet inte,
Tjejer du kysst: haha whoot ? kysser bara min pojke, <3
Gånger ditt namn varit med i tidningen: räknar inte ;)
Ärr du har på kroppen: jag är som en zebra ;)

SENASTE..
Bok du läste:
självkänsla,
Personen du fick mail av: facebook, nån :P
Personen du fick brev av: hm long tima agotyp kanske från faffar ?
Personen du fick sms av: Johan <3
Gången hela din familj åt middag tillsammans: tyå igår ;P ?
Saken du köpte: mums :D

Vad har du gjort idag:
sooovit & är med Fipppe nue (;
Var det kul: ohyää.
Hur tidigt stiger du upp: väldigt olika !
Gillar du att slåss: nej verkligen inte
Vad ska du göra idag: mini lan med Fippe ;) joina ?
Är du seriös: jaä
Vad är du allergisk mot: gräs tyep
Var har du ont: ingenstans :P
Använder du hårspray: inte alls ofta.
Kan du stå på händer: alla kan väl stå på händerna ? ;) icke så svårt :D
Favorit serie: seven heaven, :D .

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan om jag måste välja.
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: no clue
Salt eller socker: soooocker ;P
Gillar du ketchup: nnej, det är räääliiit.
Är du glad nu: my happiest moment:D
Var du glad igår: Jarå :D
Känner du nån som jobbar på sjukhus: yääääh,
Vad dansar du till: musik för fan :D
Stockholm är: Huvudstaden !
Göteborg är: mitt hem <3
Kan du sjunga: alla kan sjunga , men icke fint när d gäller mig ;)
Mer värt än guld: familj och vänner & min johan <3
Spaghetti eller makaroner: svårt, ;)
Ett land jag helst vill besöka: Spanieeen, jag saknarrrr <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0